SUFERINTA MEA

E TRIST DAR TOTUSI ADEVARAT...CA MOMENTELE FRUMOASE TREC,CLIPELE FERICITE SE DUC,SI CA UN RAGNET AL DURERI RAMANE DOAR AMINTIREA

Despre mine

Fotografia mea
sunt o fire iubitoare,sensibila,arareori timida...sentimentele mele sunt foarte profunde iar viata mea e ca o carte deschisa... sunt o fire deschisa,simpatica si glumeata,insa sunt cam singuratica nu prea am prieteni si nu pentru ca nu i-as vrea ci pentru ca...prietenii mau lasat la greu..

luni, 10 ianuarie 2011

GANDURILE COPILULUI MEU...

PRIMA LUNA: Mama,sant inca un embrione,dar am toate organele.Iubesc sunetul vocii tale,de fiecare data cand o ascult fac valuri de fericire.Sunetul vocii tale e cantecul meu de leagan perfect...A DOUA LUNA: Mama azi am invatat sa-mi sug degetul,daca ai pute sa ma vezi,ai putea spune sigur ca sunt un baiat.Nu sunt inca mare indeajuns pentru a supravietui afara din casa mea,e asa de frumos si bine aici... A TREIA LUNA: Mama sti?Sunt o fetita!Sper sa te faca fericita!Am vrut mereu sa fi fericita!Nu-mi place cand plangi...pari atat de trista...si ma simt trista si eu,plang impre-una cu tine chiar daca nu ma auzi... A PATRA LUNA: Mama,parul meu incepe sa creasca...e foarte scurt si dragut,dar voi avea mult! Petrec mult din timpul meu pentru a face exercitii,reusesc sa intorc capul,sa strang din degete si sa-mi misc picioarele si mainile.Incep sa devin destul de buna in exercitii... A CINCEA LUNA: Azi ai fost la doctor...mama te-a mintit!Ti-a spus ca sunt un baiat!Sunt o fetita mami!Fetita ta...eu gandesc si simt...te pot auzi si stiu ca te iubesc... A SASEA LUNA: Simt din nou doctorul!Nu-mi place...imi pare rece si insensibil!Dar mama aud vocea ta si asta ma linisteste...Doctorul ti-a spus ca sunt fetita si erai foarte fericita... A SAPTEA LUNA: Mama azi te-am auzit din nou plangand,dar de aceasta data plangeai de fericire...Doctorul ti-a spus ca am 1,500kg si ca sunt bine...mai vazut in ecografie si inima ta a inceput sa bata din ce in ce mai tare... A OPTA LUNA: Mama sti ca te aud atat de des vorbind cu mine,cantandu-mi si spunandu-mi ca va fi totul bine...stiu mami ca tie greu dar iti va fi mult mai bine cand voi fi in bratele tale si de va fi sa plangi o vei face de fericire... A NOUA LUNA: Azi te-am auzit din nou plangand...stiu ti-e dor de tata si te inteleg...il iubeai atat de mult,stiu ca ai renuntat la tata pentru mine...ma doare plansul tau mami...am incercat sa ma misc,sa te fac sa zambesti,dar tu erai prea trista,mi-ai spus doar sa stau linistita ca te doare...Stiu mami caci eu am crescut si e atat de stramt aici...dar mai am putin si voi veni la lumina si...mami iti promit ca te voi face fericita si-ti voi sterge tristetea de pe chip...Te iubesc mami...

2 comentarii: