SUFERINTA MEA

E TRIST DAR TOTUSI ADEVARAT...CA MOMENTELE FRUMOASE TREC,CLIPELE FERICITE SE DUC,SI CA UN RAGNET AL DURERI RAMANE DOAR AMINTIREA

Despre mine

Fotografia mea
sunt o fire iubitoare,sensibila,arareori timida...sentimentele mele sunt foarte profunde iar viata mea e ca o carte deschisa... sunt o fire deschisa,simpatica si glumeata,insa sunt cam singuratica nu prea am prieteni si nu pentru ca nu i-as vrea ci pentru ca...prietenii mau lasat la greu..

luni, 20 februarie 2012

Scrisoare pentru mica mea printesa

Buna printesa mea...cu aceasta scrisoare iti voi povesti,povestea vietii mele,iti voi povesti de tatal tau...si...cand vei fi mare si vei citi aceste randuri,sper ca ma vei intelege si nu ma vei judeca...Totul a inceput cu ani in urma...cand eu l-am cunoscut pe tatal tau abia iesisem dintr-o relatie...tatal tau imi placea dar eu iubeam pe altul...Inca zambesc gandind cum sa tinut dupa mine timp de 3 luni...apoi mi-am spus <>...gandeam de a avea o aventura in viata mea,dar...el ma facea sa rad,ma alinta,ma proteja si mie imi placea enorm.La inceput imi placea sa stau cu el,apoi am inceput sa-l indragesc si cu trecerea timpului inima mea sa deschis si iubirea a explodat...Am petrecut multe momente frumoase dar si urate cu el.La inceput nu-l iubeam,a inceput totul ca un joc,dar apoi iubirea mea a devenit atat de mare ca fara el ma sufocam.Cu trecerea anilor raportul nostru a devenit mai profund si eu incepusem sa visez sa vreau o familie,un copil...dar...el inca nu era pregatit...Apoi intr-o zi sa intamplat un lucru urat ce mie mia facut mult rau si ma facut sa ma indepartez de el...Nu are rost sa iti spun ceea ce a facut...dar am sperat mereu ca voi uita si ca va fi totul ca la inceput,ca el va deveni cel de la inceput,omul ce iubeam,omul ce abia astepta sa imi stea alaturi si aprofita de orice moment sa imi arate ca ma iubeste.Nu a fost asa...ne-am indepartat amandoi fara sa vorbim...Tatal tau avea o inima de aur,ajuta pe toti,era o persoana dulce,...ii placea sa gateasca...si ura sa spele vasele :) chiar daca de multe ori le spala.Ma ajuta cand trebuia,imi era alaturi in suferinte,ma sfatuia cand aveam nevoie.Era foarte ordonat,ii placea ca aive totul curat...Nu cerea niciodata iertare chiar daca ar fi gresit...era foarte orgolios...defapt orgoliul la facut sa plece...tatal tau ma invatat multe lucruri...ma invatat sa gatesc,ma invatat ce inseamna iubirea,chiar daca lui nui placea sa imi spuna un "te iubesc",dar mio demonstra mereu...L-am iubit pe tatal tau cu-adevarat enorm...inca imi lipseste si inca imi face rau sa ma gandesc la el...Acea zi...era de duminica si mi-am dat seama ca sunt insarcinata cu tine printeso.Am asteptat momentul bun si i-am destaiunuit tatalui tau de a fi insarcinata in 2 luni...Dar el nu era pregatit inca,si mi-a spus sa renunt la tine,dar eu nu puteam...tu faceai parte din mine...Tu erai fructul dragostei noastre...Mia spus cuvinte grele,urate ce mi-au facut mult rau...si pentru a doua oara imi era frica...frica de el...frica pentru tine...pentru noi...A doua zi l-am lasat pe tatal tau si am decis sa devin mama chiar daca mi se rupea inima in mine...Printesa mea nu m-am gandit nici o clipa sa te abandonez...Cu timpul taticul tau sia dat seama ca gresise si mia cerut sa ne intalnim...Plangea,plangea si imi cerea iertare spunandumi ca nu poate trai fara mine,ca el ma iubeste si ma vrea cu el...Dar...eu te aveam pe tine in pantec...imi facea rau sal vad asa...Decisesem sa ma intorc la el dar impre-una cu tine,dupa ce ar fi povestit familiei sale totul...A facuto dar ei nu vroiau...da tatal tau a ascultat de ei,de orgoliul lui prostesc si mia cerut so luam de la capat dar doar noi fara tine...Eu il iubeam dar am renuntat la iubire pentru tine,pentru ca doream enorm sa te tin in brate...Printeso nul ura...iartal cum am facut si eu.L-am iubit pe tatal tau cu toata fiinta mea si am trait cu el 6 ani minunati...nul condamna pentru ceea ce a facut...era prea fragil,ii era frica de responsabilitate...nul ura micuto.El nu era perfect dar era un om bun si nu a stiut sa ia deciziile sale cand trebuia...Daca ar fi ramas langa noi te-ar fi adorat si ar fi fost un bun tata...Dar stiu ca in adancul inimi sale el te iubeste si ii pare rau pentru tot...El te-a vazut cu videocamera cand aveai cateva zile de viata...spunea ca iti vrea binele si ca ne iubeste pe amandoua dar nu are alta alegere,imi promitea ca poate intr-o zi se va intoarce...mia intors viata pe dos...apoi deodata a disparut lasandu-ma cu impresia ca poate intr-o zi se va intoarce...nu sa mai intors.L-am iertat pentru tot,l-am iertat ca nea abandonat pe amandoua si ca ma facut sa sufar si te va face si pe tine sa suferi in viitor...Micuto iarta...in final esti sangele lui...si semeni atat de bine cu el...Eu...am suferit enorm...inca mai sufar...si chiar daca mia distrus inima si pe mine insumi,si mia furat toate visele,toate sentimentele mele,chiar daca ma abandonat cand aveam cea mai mare nevoie,eu l-am iertat si nu mai am nimic sai reprosez.Stiu ca chiar daca am devenit atat de rece e pentru ca el a facut asta,dar stiu ca mia lasat lucrul cel mai frumos din lume TU iubirea mea...Poate ca acolo unde este sufera si el cine stie...Tu sa nul urasti micuto...iarta abandonarea taticului tau.Tu micuto printesa nu ai nici o vina in aceasta poveste,sa sti ca te iubesc enorm si ca iti voi fi mereu alaturi,nu iti voi face sa duci lipsa de nimic si iti voi spune mereu cat "te iubesc".Tu esti ratiunea mea de viata,tu esti viata mea...Printeso iarta-ma daca uneori ma vezi plangand,iarta-ma daca ma vezi trista...e foarte dificil,dar eu te am pe tine si asta conteaza cel mai mult.... Iti vreau binele....o lume intreaga de bine....Te iubesc..... mamica ta..... [A trecut mult timp decand nul mai vad,in 2010 neam despartit...apoi anul trecut in aprilie a fost ultima oara cand am vorbit cu el la telefon,apoi nu am mai avut nici o veste de la el...fetita mea sa nascut in ianuarie 2011...a facut un an de putin timp...e minunata,e fetita mea adorata...poate cand va creste va citi aceasta scrisoare si ma va intelege...poate o va citi si va sti adevarul...te iubesc micuto.]

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu