SUFERINTA MEA

E TRIST DAR TOTUSI ADEVARAT...CA MOMENTELE FRUMOASE TREC,CLIPELE FERICITE SE DUC,SI CA UN RAGNET AL DURERI RAMANE DOAR AMINTIREA

Despre mine

Fotografia mea
sunt o fire iubitoare,sensibila,arareori timida...sentimentele mele sunt foarte profunde iar viata mea e ca o carte deschisa... sunt o fire deschisa,simpatica si glumeata,insa sunt cam singuratica nu prea am prieteni si nu pentru ca nu i-as vrea ci pentru ca...prietenii mau lasat la greu..

miercuri, 20 ianuarie 2010

MA VOI SCHIMBA INTR-O ZI...


"Incerc sa ma schimb...dar de fiecare data imi vine inainte trecutul...o iubire neuitata e intre noi...sant indecisa intre trecut si viitor...si totusi iubirea noastra exista de aproape 6 ani...si in toti acesti anie eu am trait putin si din trecut...ma voi schimba intro zi si daca el ma iubeste ma va astepta...A te schimba pentru cineva inseamna a schimba modul tau de a fi...iubirea te accepta asa cum esti...incepi sa iubesti intai defectele celuilalt si apoi restul,stiu...dar defectele mele nu-mi plac nici mie...stiu el ar trebui sa ma iubeasca asa cum sunt...dar...eu trebuie sa ma schimb nu pot merge mai departe iubindul dar in acelasi timp gandindu-ma inca la trecut,la acea iubire neuitata...trebuie sa ma regasesc pe mine insumi...caci...viata mea de pana acum a fost construita pe amagiri,vise si speranze ce nu exista...trebuie sa schimb ceva caci asa nu mai pot merge mai departe...dar...am nevoie si de ajutor...de ajutorul celui iubit...dar el nu intelege prin ce trec...si in loc sa se schimbe....sa incerce macar sa se schimbe si sa ma ajute...el merge cu viata lui inainte asa cum e,dandu-ma pe mine deoparte si facandu-ma sa ma gandesc mult mai mult la trecut,la accea iubire neuitata....facandu-ma sa-mi doresc o viata de una singura....fara el...fara nimeni...doresc cu toata inima mea o schimbare...si sper ca accea schimbare sa nu vina mult prea tarziu..."

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu