SUFERINTA MEA

E TRIST DAR TOTUSI ADEVARAT...CA MOMENTELE FRUMOASE TREC,CLIPELE FERICITE SE DUC,SI CA UN RAGNET AL DURERI RAMANE DOAR AMINTIREA

Despre mine

Fotografia mea
sunt o fire iubitoare,sensibila,arareori timida...sentimentele mele sunt foarte profunde iar viata mea e ca o carte deschisa... sunt o fire deschisa,simpatica si glumeata,insa sunt cam singuratica nu prea am prieteni si nu pentru ca nu i-as vrea ci pentru ca...prietenii mau lasat la greu..

duminică, 23 mai 2010

dorinta mea e realitate

da e asa cum credeam....azi dimineata am facut testul si...a iesit pozitiv...deci sun insarcinata....ar trebui sa fiu fericita....sunt dar o mare parte din mine e trista.nu stiu cum ii voi spune iubitului meu vestea si cum va reactiona....mie frica si....eu nu voi renunta la acest suflet nevinovat pentru nimic in lume,nici macar pentru iubitul meu nu voi renunta la acest copil....stiu ca imi va fi greu dar voi reusi sa razbat tot cu ajutorul familiei mele ce imi va fi aproape orice ar fi....

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu