SUFERINTA MEA

E TRIST DAR TOTUSI ADEVARAT...CA MOMENTELE FRUMOASE TREC,CLIPELE FERICITE SE DUC,SI CA UN RAGNET AL DURERI RAMANE DOAR AMINTIREA

Despre mine

Fotografia mea
sunt o fire iubitoare,sensibila,arareori timida...sentimentele mele sunt foarte profunde iar viata mea e ca o carte deschisa... sunt o fire deschisa,simpatica si glumeata,insa sunt cam singuratica nu prea am prieteni si nu pentru ca nu i-as vrea ci pentru ca...prietenii mau lasat la greu..

sâmbătă, 19 decembrie 2009

de ce?


"DOAMNE...ATAT DE MULT TE-AM MAI IUBIT,ATAT DE MULT TE-AM INDRAGIT...SI INTR-O ZI MAI PARASIT,MAI LASAT SINGURA-N VIATA,MAI LASAT CREZAND CAS MOARTA,...,DOAMNE CAT AM SUFERIT,DUPA CEL CE AM IUBIT,MI-A ZDROBIT INIMA IN MINE,MA FACUT SA FIU UN NIMENI...CAT TE-AM BLESTEMAT IUBIRE,SA NU TE MAI IUBEASCA NIMENI,...BLESTEMAT SA FI MEREU CHIAR DE BUNUL DUMNEZEU...SA NU MA UITI,SA-TI PARA RAU,SI-N GANDUL TAU S-AUZI MEREU...BLESTEM...BLESTEM"

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu