SUFERINTA MEA

E TRIST DAR TOTUSI ADEVARAT...CA MOMENTELE FRUMOASE TREC,CLIPELE FERICITE SE DUC,SI CA UN RAGNET AL DURERI RAMANE DOAR AMINTIREA

Despre mine

Fotografia mea
sunt o fire iubitoare,sensibila,arareori timida...sentimentele mele sunt foarte profunde iar viata mea e ca o carte deschisa... sunt o fire deschisa,simpatica si glumeata,insa sunt cam singuratica nu prea am prieteni si nu pentru ca nu i-as vrea ci pentru ca...prietenii mau lasat la greu..

miercuri, 23 decembrie 2009

MI-E FRICA

"Nici nu stiu de ce imi scriu aceste ganduri,si ce rezolv daca le scriu,sau daca le citeste cineva ceea ce nu cred...gandurile mele raman ganduri si atat.ma simt atat de singura...nu mai am nici o prietena,nu am cu cine vorbi,nu am cui ma plange de durerile mele...sunt 6 ani de cand stau cu logodnicul meu(daca ar trebui sa-l numesc asa),dar nu mai stiu daca inca il iubesc...stiu doar ca fiecare zicnire dea lui e ca o taietura de cutit...ma dor vorbele,gesturile lui...in seara aceasta ne-am certat iar,si...din nou m-ia rupt o parte din inima...nici nu stiu ce sentimente mai am,si de ce stau sa suport comportamentul sau...nu e obisnuinta doar ca nu am puterea de a o lua de la capat de una singura...cred ca imi trebuie ca cineva sa-mi dea un vant si sa-mi spuna:"CE AI DE GAND?TREZESTETE,ANI TREC SI TU INCA NU REALIZEZI NIMIC..."dar degeaba,sunt mult prea lasa de a lasa totul in urma si a reincepe totul de la inceput...mie frica sa raman singura,mie frica sa stau fara el,mie frica de mine...si totusi viata asta monotona si nesigura alaturi de el nu-mi place,dar o accept doar pentru ca mi-e frica sa ma trezesc la realitate..."

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu